באדירים, ימשיכו ללוות אתכם לאורך שנים ארוכות לאורך תקופת הבדק ובמקרה הצורך גם אחריה.
אנחנו מתחייבים למסור את הדירה ללקוח בהתאם לתאריך המצוין בחוזה
אנחנו מתחייבים לעמוד בקשר עם הלקוח לאורך שלבי הבניה ולהזמין אותו לבוא ולהתרשם בעצמו אחר ההתקדמות מרגע שיתחילו העבודות על שלבי הגמר.
אנחנו מתחייבים למסור את הדירה ללקוח נקייה וללא ליקויים, נקייה, בהתאם למפרט וההסכמות הספציפיות מול הלקוח.
אנחנו מתחייבים שלאורך כל תקופת הבדק יעמוד לרשות הלקוח נציג אישי קבוע שיתאם את הטיפול בכל בעיה שתצוץ.
אנחנו מתחייבים לתת מענה מיידי, במקרי חירום כמו קצר חשמלי או פיצוץ בצנרת המים המרכזית. לצורך זה עומד לרשות הלקוחות מוקד מיוחד שפועל 24 שעות ו-7 ימים בשבוע.
אנחנו מתחייבים לתת מענה ראשוני מהיר (תוך יום עסקים) בתקופת הבדק כאשר מתגלות בעיות במערכת החשמל, המים, הביוב, התריסים החשמליים או ליקויים אחרים מתחום הבטיחות לרבות חדירת מי גשם.
אנחנו מתחייבים לתת מענה סופי ומושלם לתקלות וליקויים נוספים תוך חודש מהגשת הפניה.
אנחנו מתחייבים שתיקון הליקויים יתבצע באופן מקצועי, תוך תיאום עם הדייר ותוך הקפדה על ניקיון הדירה, הרכוש ורווחת הדיירים.