אדירים שואפת להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בענף הבניה והנדל"ן. מבחינתנו תחום השירות הוא אחד הערכים המוספים המרכזיים שאדירים יודעת להציע ללקוחותיה ובבסיסו עומדים ערכים כגון: אמינות, אדיבות והוגנות
אנחנו מתחייבים לפעול כלפי הלקוחות, הספקים והשותפים שלנו בשקיפות, אמינות והוגנות.
אנחנו מתחייבים להתייחס בכבוד, נימוס ואדיבות כלפי כל לקוח בכל סיטואציה ומתוך כוונה אמיתית לעזור ולסייע.
אנחנו מתחייבים להתייחס לכל לקוח באופן שוויוני בלי הבדל של מין, דת או גזע.
אנחנו מתחייבים להיות זמינים ונגישים עבור ציבור הלקוחות. אנחנו מתחייבים להשיב לפניות הטלפניות שלכם בתוך יום ולפניות בדוא"ל בתוך 3 ימים.
אנחנו מתחייבים לטפל במהירות ובמקצועיות בכל תקלה או טעות.
אנחנו מחויבים לשיפור מתמיד ולבדיקה עצמית – כי תמיד אפשר להשתפר. במסגרת הבחינה העצמית אנחנו מתחייבים לערוך משובים ו-`סקרי שביעות רצון` בקרב הלקוחות באופן רצוף וקבוע.
אנחנו מתחייבים שכל המידע השיווקי שאנו מפרסמים הוא מידע אמין ומשקף את המציאות.
אנחנו מתחייבים להציג ללקוחות מידע מקיף שמתייחס גם לאספקטים רחבים כמו: סביבת המגורים הכוללת, תכניות עתידיות וכל מידע רלוונטי שיכול להשפיע על שיקולי הקונה.
אנחנו מתחייבים לתהליך מכירה הוגן הלוקח בחשבון את הצרכים של הלקוח.
אנחנו מתחייבים שכל משא ומתן יערך בהגינות ושקיפות.
אנחנו מתחייבים להעסיק רק אנשי מקצוע מעולים ומקצועיים בכל שדרות החברה.
אנחנו מתחייבים להעניק לכל לקוח יחס אישי וכחלק מובנה מתהליך הרכישה למנות נציג אישי שירכז את הטיפול בכל לקוח ויעניק לו מענה אישי ומיידי.
אנחנו מתחייבים לתת ללקוח תמונה מלאה ועדכנית של `מצב החשבון` בכל פעם שיבקש מאתנו.
אנחנו מתחייבים להעמיד לרשות הלקוחות את כל הבטוחות הדרושות בהתאם ל`חוק המכר`.
אנחנו מתחייבים לסייע כמיטב יכולתנו לכל לקוח בתהליך רישום המשכנתא מול הבנק.
אנחנו מתחיבים לסטנדרט בניה איכותי בהתאם לכל התקנים המקובלים ובכל הדרישות של גופי התכנון והרגולציה..
אנחנו מתחייבים למפרט איכותי, עשיר ומגוון שמשאיר ללקוח מרחב של בחירה.
אנחנו מתחייבים לעמוד בלוחות הזמנים כפי שפורטו בחוזה.
אנחנו מתחייבים לעמוד בקשר מתמיד עם הלקוח ולעדכן אותו באופן שוטף על התקדמות הבניה.
אנחנו מתחייבים לגלות גמישות מרבית ורצון טוב, במגבלות הביצוע והתכנון, בכל הקשור לבקשות ספציפיות של הלקוח ושינויי הדיירים.