|
|
|
|
הגינות
כי מילה זו מילה והכול גלוי על השולחן
כתובת אחת
אנחנו גם היזם וגם הקבלן המבצע
לוחות זמנים
במועד שסוכם, בול
שינויי דיירים
אתם בוחרים את המפרט
זמינות
עומדים לשירותכם לאורך כל הדרך
אחריות
שלנו, ללא צד שלישי
"כך שלסיכום: אני ממליץ בחום על חברת "אדירים" שאגב גם בני רכש בעקבותיי דירה בפרוייקט אחר של אדירים."
"הגעתי לעיר הוד השרון מהרצליה והאמת הייתי קצת בחששות מעיר חדשה וכל מה שכרוך בזה,
להפתעתי קיבלתי מהחברה חיבוק חם ואוהב (במיוחד לגל המקסימה)"
"הסכימו לערוך לי שינויים נוספים בדירה אחרי המועד שהוסכם וללא עלות, מאחר שכבר קניתי דירה בעבר אני יודעת שזה ממש לא עניין שמובן מאליו"
"בסך הכל אני מאוד מרוצה מהדירה מהעסקה ומהשירות"
"בזמנו רכשתי דירה מחברה גדולה, לא תשמע ממני עליהם מילה רעה, אבל באמת שאי אפשר בכלל להשוות את החוויה היא ליחס האישי והנעים שאנחנו מקבלים מאדירים"
|
אדירים שואפת להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בענף הבניה והנדל"ן. מבחינתנו תחום השירות הוא אחד הערכים המוספים המרכזיים שאדירים יודעת להציע ללקוחותיה ובבסיסו עומדים ערכים כגון: אמינות, אדיבות והוגנות
- אנחנו מתחייבים לפעול כלפי הלקוחות, הספקים והשותפים שלנו בשקיפות, אמינות והוגנות.
- אנחנו מתחייבים להתייחס בכבוד, נימוס ואדיבות כלפי כל לקוח בכל סיטואציה ומתוך כוונה אמיתית לעזור ולסייע.
- אנחנו מתחייבים להתייחס לכל לקוח באופן שוויוני בלי הבדל של מין, דת או גזע.
- אנחנו מתחייבים להיות זמינים ונגישים עבור ציבור הלקוחות. אנחנו מתחייבים להשיב לפניות הטלפניות שלכם בתוך יום ולפניות בדוא"ל בתוך 3 ימים.
- אנחנו מתחייבים לטפל במהירות ובמקצועיות בכל תקלה או טעות.
- אנחנו מחויבים לשיפור מתמיד ולבדיקה עצמית – כי תמיד אפשר להשתפר. במסגרת הבחינה העצמית אנחנו מתחייבים לערוך משובים ו-`סקרי שביעות רצון` בקרב הלקוחות באופן רצוף וקבוע.
- אנחנו מתחייבים שכל המידע השיווקי שאנו מפרסמים הוא מידע אמין ומשקף את המציאות.
- אנחנו מתחייבים להציג ללקוחות מידע מקיף שמתייחס גם לאספקטים רחבים כמו: סביבת המגורים הכוללת, תכניות עתידיות וכל מידע רלוונטי שיכול להשפיע על שיקולי הקונה.
- אנחנו מתחייבים לתהליך מכירה הוגן הלוקח בחשבון את הצרכים של הלקוח.
- אנחנו מתחייבים שכל משא ומתן יערך בהגינות ושקיפות.
ראה מידע נוסף..
באדירים, ימשיכו ללוות אתכם לאורך שנים ארוכות לאורך תקופת הבדק ובמקרה הצורך גם אחריה.
- אנחנו מתחייבים למסור את הדירה ללקוח בהתאם לתאריך המצוין בחוזה
- אנחנו מתחייבים לעמוד בקשר עם הלקוח לאורך שלבי הבניה ולהזמין אותו לבוא ולהתרשם בעצמו אחר ההתקדמות מרגע שיתחילו העבודות על שלבי הגמר.
- אנחנו מתחייבים למסור את הדירה ללקוח נקייה וללא ליקויים, נקייה, בהתאם למפרט וההסכמות הספציפיות מול הלקוח.
- אנחנו מתחייבים שלאורך כל תקופת הבדק יעמוד לרשות הלקוח נציג אישי קבוע שיתאם את הטיפול בכל בעיה שתצוץ.
- אנחנו מתחייבים לתת מענה מיידי, במקרי חירום כמו קצר חשמלי או פיצוץ בצנרת המים המרכזית. לצורך זה עומד לרשות הלקוחות מוקד מיוחד שפועל 24 שעות ו-7 ימים בשבוע.
- אנחנו מתחייבים לתת מענה ראשוני מהיר (תוך יום עסקים) בתקופת הבדק כאשר מתגלות בעיות במערכת החשמל, המים, הביוב, התריסים החשמליים או ליקויים אחרים מתחום הבטיחות לרבות חדירת מי גשם.
- אנחנו מתחייבים לתת מענה סופי ומושלם לתקלות וליקויים נוספים תוך חודש מהגשת הפניה.
- אנחנו מתחייבים שתיקון הליקויים יתבצע באופן מקצועי, תוך תיאום עם הדייר ותוך הקפדה על ניקיון הדירה, הרכוש ורווחת הדיירים.
|
|
|
|
|
|
|
|